Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai alla olevan lomakkeen kautta.

Muistathan, että yhdistystä luotsataan oman elämän ohella ja talkootyönä. Voi kestää useamman päivän, ennen kuin saat vastauksen viestiisi.

Tarjoa juttua, ohjetta, vinkkiä, näyttely- tai kirja-arviota Nukkekoti-lehteen. Ilmoita tulevista näyttelyistä. Ehdota tai toivo juttua tai juttusarjaa lehti (a) nukkekotiyhdistys.fi

• Jos sinulla on kysyttävää jäsenyydestäsi tai Nukkekoti-lehti jää tulematta sähköpostiosoite on  jasenrekisteri (a) nukkekotiyhdistys.fi
  • Kun haluat tilata keräilykalusteita, vanhoja Nukkekoti-lehden numeroita tai muita yhdistyksen materiaaleja tilaukset (a) nukkekotiyhdistys.fi
  • Ilmoittaudu järjestämiimme kilpailuihin ja tapahtumiin  ilmoittautumiset (a) nukkekotiyhdistys.fi
  • Puheenjohtajaamme Tuija Haikansalo-Malmio saat yhteyttä  puheenjohtaja (a) nukkekotiyhdistys.fi
  • Voit ottaa yhteyttä myös facebook-sivujen kautta www.facebook.com/Nukkekotiyhdistys

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa vuoden 2022 Tuija Malmio-Haikansalo. Hallituksen varsinaiset jäsenet kaudella 2022-2023 ovat Riitta Andersin, Teija Hämälä ja Paula Kymäläinen sekä varajäsen Lea Kumpulainen.  Varsinaisina jäseninä jatkavat vielä kauden 2022 Anita Björn, Satu Manninen, Jaana Nykvist-Pekkarinen, Aila Latva-Karjanmaa ja Hannele Lemmetyinen sekä varajäsenenä Leea Lehelmä.

Yhteydenotto *