Tarkista jäsentietosi

Nukkekotiyhdistyksen jäsenrekisteriä hallinnoidaan Yhdistysavaimessa.  Jäseniksi voi liittyä täyttämällä jäsenhakemuksen.

Oletko jo jäsen? Jäsenyytesi jatkuu, ellet itse eroa tai jätä jäsenmaksuasi maksamatta.

Ethän maksa suoraan tilisiirrolla ja viestillä seuraavaan vuoden jäsenmaksuasi, vaan odota sähköpostitse saapuvaa henkilökohtaista maksuasi (maksathan sen myös omalla viitteelläsi). Sähköpostittomat jäsenet saavat laskunsa postitse. Tarkista myös ettet maksa vanhalle tilinumerolle! (Pankki vaihtui n vuonna Nordealle 2017 ja vuonna 2023 Säästöpankkiin)

Oletko muuttanut?

Muistathan ettemme saa maistraatista uusia osoitteita, vaan osoitteenmuutos pitää tehdä meille erikseen.

Haluatko tarkistaa että meillä on oikea osoitteesi/sähköpostiosoitteesi?

Jäsenet voivat kirjautua Yhdistysavaimeen sähköpostiosoitteellaan ja tarkastaa ja korjata tietojansa. Näin se onnistuu:

1. Mene kotisivujemme Etusivulle
2. Klikkaa sivuston alalaidan copyright-merkkiä

3. Klikkaa "Unohditko tai haluatko luoda salasanan?"

4. Täytä rekisterissämme oleva sähköpostiosoitteesi. Saat tuohon sähköpostiisi linkin, jolla luoda salasana Yhdistysavaimeen.

5. Palaa Yhdistysavaimen etusivulle, klikkaa jälleen copyright-merkkiä ja kirjaudu sähköpostillasi ja juuri luomallasi salasanalla. Näet seuraavaksi yhteystietosi, ja voit tarkastaa että ne ovat oikein.

Eikö toimi? Ehkä meillä ei ole sähköpostiosoitettasi. Lähetä se meille jasenrekisteri@nukkekotiyhdistys.fi niin hoidetaan asia kuntoon :)

Jos yrität kirjautua kännykällä tai tabletilla, copyright-merkin linkki saattaa olla siirtynyt johonkin merkin ympäristöön. Kannattaa kokeilla nakutella vähän siitä ympäristöstä ;)