Liity Nukkekotiyhdistyksen jäseneksi

Liittymällä jäseneksi saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Nukkekoti-lehden kotiisi. Lisäksi jäsenistölle järjestetään vaihtuvia etuja ja yllätyksiä.

Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 35 euroa.  Jäsenyyskausi on 1.12.2023 - 30.11.2024.  Vaikka liityt kesken vuotta, saat jo mahdollisesti ilmestyneet lehdet. Lehtiä postitellaan muutaman kk:n välein, ei suinkaan sitä mukaa kun maksuja tulee, siihen eivät vapaaehtoistemme resurssit millään riitä.

Jos sinulla on sähköpostiosoite, saat laskusi sähköpostitse.  Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, lähetämme laskun postitse. Puhelinnumerosi tarvitsemme mahdollisia pakettina lähetettäviä lehtiä varten.

Älä täytä lomaketta jos olet jo jäsen! Jäsenyytesi jatkuu, ellet itse eroa tai jätä jäsenmaksuasi maksamatta.

Jos olet jo jäsen, ohjeet tietojesi tarkastukseen ja päivitykseen löytyvät tarkista tietosi sivulta.

Käsittelemme tietojasi tietosuoja-asetusten mukaisesti, emmekä luovuta tietojasi kolmansille osapuolille. Täältä löydät rekisteri- ja tietosuojaselosteemme.

Not living in Finland and/or don't understand Finnish? Not a problem! Find English information about joining our association and receiving five magazines a year here: http://nukkekotiyhdistys.blogspot.com/2018/11/finnish-doll-house-association-welcomes.html