Vuosikokousuutisia 19.3.2022

20.3.2022

Eilinen päivä Kuopiossa onnistui erittäin hyvin! Minimini-talojen näyttely, minimarkkinat ja vuosikokous voitiin vihdoin järjestää livenä.

Runsas kävijämäärä oli positiivinen asia eli kyllä tulemme taas pohjoisempaan.  Kiitos Kuopion seudun paikallisille järjestelijöille ja kaikille osallistujille!

Vuosikokouksessa vastuuvapaus myönnettiin ja visioitiin tulevaa vuotta. Ensi vuoden eli 2023 jäsenmaksuksi vahvistettiin 35 euroa ja kannatusjäsenmaksuksi yhteisöille vahvistettiin 50 euroa.

Hallitukseen kaudelle 2022-2023 valittiin varsinaisiksi jäseniksi Riitta Andersin, Teija Hämälä ja Paula Kymäläinen sekä varajäseneksi Lea Kumpulainen. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Tuija Malmio-Haikansalo ja varsinaisina jäseninä jatkavat vielä yhden kauden Anita Björn, Satu Manninen, Jaana Nykvist-Pekkarinen, Aila Latva-Karjanmaa ja Hannele Lemmetyinen sekä varajäsenenä Leea Lehelmä.

Onnittelut uudelle hallitukselle!

Vuosikokouksen kuulumisia tarkemmin Nukkekoti-lehdessä 3/2022, joka ilmestyy heinäkuussa.